TERMENII ŞI CONDIŢII

Vizitarea, folosirea, sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul www.celon.ro implică acceptarea Condiţiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea în bune condiţii a site-ului, se recomandă citirea cu atenţie a Termenilor si Condiţiilor.
Celon.ro este administrat de CHALLENGE COM SRL cu sediul în Oradea, str. Matei Corvin nr. 130, înregistrată la Registrul Comerţului cu nr. J05/5095/94, CUI RO6618508, numit în continuare Celon.ro

Ne rezervăm dreptul de a efectua modificări ale acestor Termeni şi Condiţii precum şi orice modificări site-ului www.celon.ro fără o notificare prealabilă. Accesând pagina Termeni şi Condiţii, puteţi citi întotdeauna cea mai recentă versiune a acestor prevederi.


TERMENE ȘI COSTURI DE LIVRARE


Livrarea produselor comandate se face prin intermediul firmelor de curierat rapid sau flota proprie. Produsele vor fi trimise într-un ambalaj corespunzător, ce va menține calitatea acestora pe toată durata transportului și special conceput pentru ca produsele să ajungă intacte.

Termenul de livrare poate varia în funcție de produsul comandat și de disponibilitatea sa. Termenul de livrare obișnuit se încadrează între 24 și 48 de ore lucrătoare din momentul înregistrării și confirmării comenzii. În cazul în care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul vă va informa despre acest lucru în momentul confirmării telefonice a comenzii. În aceasta situație, operatorul vă va comunica noul termen de livrare. Aveți optiunea de a alege între a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate în ordinea apariției lor. După efectuarea unei comenzi, se generează automat un e-mail cu o copie a comenzii, care va fi trimisă la adresa cu care v-ați înscris pe site.
Dacă nu s-a primit acest email, înseamnă că nu s-a înregistrat comanda, caz în care vă rugăm să ne contactați.

Dacă doriți ca produsele comandate să fie livrate într-o anumită zi și intr-un anumit interval orar, notați aceste informații în caseta de "Observații" de pe pagina de comandă. Comenzile vor fi livrate la data stabilită în momentul confirmării a comenzii.

În cazul în care constatați că pachetul dumneavoastră a sosit avariat sau desigilat, vă rugăm să-l refuzați (menționând motivul refuzului pe borderoul de livrare) și să ne contactati în cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.

Puteți alege din opțiunile de livrare de mai jos:


Livrare la domiciliu: Livarea se face prin curier rapid la data și adresa dorită, în zilele lucrătoare, de luni până vineri.
Ridicare personală din depozitele noastre: Produsele comandate se pot ridica din depozitele noastre din Oradea și Salonta.
Livrare la GLS Locker sau GLS Shop: Alternativa de ridicare a produselor, compatibilă cu programul dumneavoastră.

GLS Locker   Vezi lista

Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop 27/7. Se livrează la locker doar produsele de dimensiuni mici și medii, corespunzătoare capacităților permise de locker. Pentru expedieri prin lockerele GLS, greutatea maxim admisă per colet este 31.5kg, iar dimensiunile maxime acceptate sunt 75x44x61 cm.
Perioada de păstrare a coletului în GLS Locker este de 5 zile calendaristice, calculate de la data expedierii SMS-ului prin care destinatarul este informat cu privire la depunerea de către curier a coletului în GLS Locker. În cazul în care destinatarul nu ridică coletul în termenul specificat mai sus, GLS România va returna coletul către Expeditor.

GLS Shop   Vezi lista

Serviciul este disponibil în rețeaua punctelor de plată PayPoint Colet Expres, unde puteți trimite sau primi colete de dimensiuni mici și medii, de până la 10 kg, prin intermediul GLS România. Perioada de păstrare a coletului este de 5 zile calendaristice.
Acest serviciu oferă un grad ridicat de flexibilitate, deoarece pachetele pot fi predate sau ridicate în funcție de propriul program, într-o rețea extinsă de locații la nivel național, cu program prelungit și deseori disponibile și în weekend, sunt peste 2000 de puncte pentru ridicarea coletelor.


Costuri de livrare:


Transportul este gratuit pentru comenzi de peste 500 Lei, iar pentru comenzi sub 500 Lei costă numai 25 Lei.

Nu vor beneficia de transport gratuit produsele voluminoase sau materiale grele, coletele cu o greutate mai mare de 20kg.
Ulterior procesării comenzii vom calcula exact cât costă transportul și vă vom comunica pentru a obține acordul dumneavoastă.



PREȚURI ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ:


Preţul de achiziţie prezentat pe factură va fi acelaşi cu cel prezentat pe site la momentul achiziţiei, preţ la care se adaugă şi costurile de livrare.

Preţurile prezentate includ TVA (19%).
Ne rezervăm dreptul de a modifica preţurile produselor afişate pe site precum şi promoţiile aferente. Ne rezervăm dreptul să solicităm plata integrală în avans în cazuri speciale.

Celon face toate eforturile în a furniza informații corecte despre prețul și caracteristicile produselor. Este posibil ca unele prețuri să fie eronate. În cazul înregistrării unei comenzi cu un preț derizoriu (art. 1303 Cod civil), Celon are dreptul să anuleze comanda Cumpărătorului.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda, fară nicio obligație ulterioara a vreunei părți una față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în următoarele situații, și nu numai:
• prețurile afișate pe site-ul Celon sunt rezultatul unei erori tehnice (preț derizoriu: prețul afișat este mult mai mic față de prețul real al produsului);
• produsul/produsele comandate nu se mai află pe stoc;
• tranzacția nu a fost acceptată de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului;
• datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/sau incorecte.

Puteţi opta pentru următoarele modalităţi de plată:

Ramburs (numerar sau card bancar la curier)


Această modalitate de plată permite achitarea comenzii în momentul livrării.
Achitarea numerar la primirea produselor implică un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat.
Eliberarea chitanţei se face de către firma de curierat.

Numerar sau Card bancar, la ridicare (POS)


Această metodă de plată presupune achitarea contravaloarii produselor comandate din magazinul Celon.ro, în momentul ridicării acestora de la sediul nostru. În numerar sau prin intermediul sistemului POS pentru procesarea plăţilor utilizând un card de debit/credit.

Cu card bancar online


Puteţi face plata comenzii cu cardul bancar prin intermediul platformei securizată de plăţi online Euplatesc.ro, prin doua variante:
• Veţi putea plăti online imediat după crearea comenzii
• Pentru a evita plata unor produse care nu se găsesc în stoc, plata online se va putea face doar după ce personalul Celon.ro va verifica stocurile. După confirmarea comenzii şi validarea produselor, se va activa plata online şi veţi primi un email continand link-ul către pagina de plată online. Pentru a efectua plata, trebuie să accesaţi butonul "Plăteşte", moment în care sistemul vă va direcţiona către pagina de plată.

Din cauza faptului că nu se poate garanta existenţa în stoc permanent a tuturor produselor prezente pe site există posibilitatea ca Celon.ro să nu poată livra o anumită comandă. În cazul în care clientul efectuează plata unui produs fără a avea confirmarea existenţei în stoc, va returnăm integral contravaloarea produsului plătit.

Transfer bancar, ordin de plată


Plata se face prin virament bancar în contul RO39 RNCB 0032 0464 7536 0001. Plata se face in baza facturii proforme emise de către Celon, după confirmarea disponibilităţii produselor. Factura proformă este valabilă 2 zile de la emitere, iar livrarea produselor se efectuează după intrarea în contul Celon a sumei aferente.
Pentru ca plata să poată fi asociată comenzii Dumneavoastră, trebuie ca pe ordinul de plată sa fie menţionat numărul comenzii/facturii proforme.

Puncte de fidelitate


Puteți folosi punctele de fidelitate acumulate anterior, pentru a achita comenzi cu o valoarea mai mică sau egală cu numarul de puncte.
Punctele acumulate nu se pot transforma în bani, se pot transforma în discount la următoarele cumpărături.


Pragul maxim de plată numerar în cazul persoanelor fizice, este de 10.000 lei/zi, iar în cazul persoanelor juridice, este de 5.000 lei/zi.



PROGRAM DE FIDELITATE


Punctele de fidelitate reprezintă un bonus oferit clienţilor pe Celon.ro, ca o modalitate de recompensă a fidelităţii lor. Dreptul de participare aparţine în exclusivitate persoanei fizice, indiferent dacă factura se emite pe persoană fizică sau juridică.

Punctele de fidelitate acordate vor fi egale cu 5% din valoarea comenzilor şi pot fi cumulate la fiecare achiziţie.

Punctele adunate se pot transforma (integral sau parţial) în discounturi la următoarele cumpărături, fie în produse.

Fiecare produs beneficiează de un anumit număr de puncte oferite bonus. Aceste puncte sunt specificate în dreptul fiecărui produs şi se vor cumula în contul Dvs. în momentul facturării. La orice comanda indiferent de valoarea ei programul va atribuie automat numărul de Puncte de fidelitate.

Astfel: 1 Punct de fidelitate = 1 Lei

Punctele de fidelitate pot fi contorizate si gestionate prin logare la meniul Contul meu.



RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE


Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris Celon.ro că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunţarea contractului. Se recomandă utlizarea aceluiaşi serviciu de transport utilizat pentru recepţionarea produselor.
În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţi este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

Celon va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil, de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport dacă livrarea s-a făcut prin alte metode decât cea standard oferită de Celon. Exercitarea dreptului de renunţare la cumpărare pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgărieturi, şocuri, urme de montare, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.

Exercitarea dreptului de renunţare la cumpărare se aplica doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi functionării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile şi modul de funcţionare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mănuiască şi să le inspecteze în acelaşi mod în care i s-ar permite să-o facă într-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar să probeze un articol de îmbracăminte, nu să îl poarte.


Exercitarea dreptului de retragere din contract
Consumatorul informează Celon. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaraţie neechivocă făcută pe un mediu durabil (hârtie, mail sau fax). Consumatorul are la dispoziţie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunţa retragerea din contract.


Obligaţiile care revin Celon.ro:
Rambursarea integrală a sumelor primite ca plată, inclusiv costurile livrării (exceptând situaţia în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleaşi modalitaţi de plată rezonabil aplicabile (în cazul plăţii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer în cont bancar transmis neechivoc de consumator). Îndeplinirea obligaţiei de rambursare se face în termen de 2 zile lucrătoare de la recepţionarea produselor.


Obligaţiile care revin consumatorului:
Produsele sunt înmânate Celon personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără intârziere nejustificată şi în decurs de maxim 14 zile de la anunţarea deciziei de retragere din contract.
Consumatorul suportă costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si funcţionării produselor.

Următoarele categorii de produse nu se pot returna decât dacă sunt sigilate/ cutia nedeschisă/ cutia nu prezintă urme în interior că a fost deschisă:
• a. Licenţe software);
• b. Consumabile (acumulatori, cartuşe, imprimanta etc);
• c. Imprimante/multifuncţionale/aparate de fax care au cartuşele/tonerele desigilate
• d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă (produse de îngrijire/ igienă personală, căşti);
• e. Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (extensii de garanţii, servere non-standard);
• f. Servicii (testare, asamblare, montare componentă sau orice alt serviciu listat în categoria Servicii prestat către consumator);
Furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe suport material (aplicaţii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download şi cheie de activare).
Aceste limitări se aplică conform OUG 34/2014 art. 16.


Puteţi solicita returul de produse în următoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde specificaţilor din site. Puteţi solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
Produs nefuncţional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepţie. În cazul în care produsul achiziţionat a fost livrat nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului
Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm sa refuzaţi recepţia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat şi se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menţionată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intraţi în posesia fizcă a produsului. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
Produse livrate greşit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur pentru situaţiile prezentate mai sus (nu şi în cazul renunţării la cumpărare) cad în sarcină magazinului nostru.
Solicitările de retur se notifică pe site-ul nostru către Departamentul Suport Clienţi sau prin prezentarea la sediul Celon cu produsul respectiv în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

În toate cazurile de mai sus, cu excepţia celui referitor la defectele în perioada de garanţie, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi însoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibila revânzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea iniţiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepţionarea produselor deteriorate/modificate.


GARANȚIA PRODUSELOR


Toate produsele comercializate de către Celon.ro, beneficiează de condiţii de garanţie conform legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor.
Garantăm şi declarăm conform prevederilor legale că produsele din oferta noastră nu pun în pericol viaţa, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului şi sunt în conformitate cu prevederile legislative în vigoare și actualizate cât și cu u normele și standardele europene în vigoare.
Răspundem față de Consumatori în conformitate cu O.G. 140/2021, Legea 296/2004 si O.G. 21/1992, precum și cu orice alt act normativ în vigoare privitor la protecția consumatorului, pentru orice lipsă a conformității, existentă la momentul când s-a livrat produsul.

Pentru produsele care nu sunt însoţite de un certificat de garanţie emis de producător/importator, factura eliberată de către vânzător serveşte totodată şi ca şi certificat de garanţie şi se soluţionează la sediul Celon prezentat în pagina de contact, prin repararea, înlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluţionării garanţiei revine în responsabilitatea CELON, expedierea se va face prin intermediul firmelor de curierat. Soluţionarea garanţiei se face în maxim 15 zile calendaristice.

La solicitarea garanţiei este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), împreună cu accesoriile aferente şi copiile de pe factură fiscală şi certificatul de garanţie. În cazul în care produsele ajung neinsoţite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluţiona garanţia.

Nu fac obiectul garanţiei produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanţie deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiţii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variaţii mari de temperatură si presiune, şocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiţii de umiditate, praf, noxe sau sub acţiunea substanţelor chimice etc.), setări şi instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanţe în interiorul echipamentelor, intervenţia mecanică sau plastică asupra produselor.

Garanţia pentru produsele însoţite de un certificat de garanţie emis de producător/importator se soluţionează în centrele menţionate şi în condiţiile specificate în acest document.Pentru acordarea garanţiei este necesar să păstraţi certificatul de garanţie în original.

Conform H.G. 448/2005 privind deşeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE), consumatorii au obligaţia să nu elimine DEEE ca deşeuri municipale nesortate şi să colecteze selectiv aceste DEEE. Simbolul care indică faptul că echipamentele electrice şi electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roţi barată cu două linii în forma de X.

Departamentul tehnic Celon.ro poate fi contactat în scris sau telefonic la adresele şi numerele de telefon prezentate în pagina de contact .

Termenul de garanţie este din momentul livrării produselor, conform datei menţionate în factura fiscală.

În cazul în care solicitarea de acordare a garanţiei este nejustificată (produs funcţional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse şi eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operaţiunile de service efectuate în perioada de garanţie vor fi menţionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integrantă din Certificatul de Garanţie. Perioada de garanţie se prelungeşte cu intervalul în care produsele s-au aflat în service.

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 60 de zile de la finalizarea operaţiunilor vor fi declarate abandonate şi predate centrelor de colectare.

Produsele care nu pot fi reparate sau înlocuite cu alte produse cu performanţe similare vor fi stornate. Contul clientului va fi creditat (încărcat) cu valoarea facturii de storno. Comenzile care folosesc parţial sau integral sume provenite din operaţiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar în baza prezentării unui act de identitate valid (facturi persoană fizică) sau a unei împuterniciri (facturi persoană juridică).



DREPTURILE DE AUTOR (Copyright)


Întregul conţinut al site-ului www.celon.ro, incluzând, texte, imagini, grafice, elemente de grafică web, scripturi şi orice alte date, este proprietatea Celon sau a furnizorilor săi şi este protejat conform Legii drepturilor de autor şi legilor privind dreptul de proprietate intelectuală şi industrială. Folosirea fără acordul scris a oricăror elemente de pe site-ul www.celon.ro, sau a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepseşte conform legilor în vigoare. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuală puteţi folosi adresa de mail info@celon.ro



POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE


Societatea Challenge Com SRL respectă protecția datelor cu caracter personal ale vizitatorii site-ului: Celon.ro. Regulamentul (UE) 2016/679 impune un set unic de reguli în materia protecţiei datelor cu caracter personal, înlocuind Directiva 95/46/CE și, implicit, prevederile Legii nr. 677/2001
NOUTĂŢI:
• Regulamentul (UE) 2016/679 pune accent pe transparenţa faţă de persoana vizată și responsabilizarea operatorului de date faţă de modul în care prelucrează datele cu caracter personal.
• Regulamentul (UE) 2016/679 stabilește o serie de garanții specifice pentru a proteja cât mai eficient viața privată a minorilor, în special în mediul on-line.
• Regulamentul (UE) 2016/679 consolidează drepturile garantate persoanelor vizate și introduce noi drepturi: dreptul de a fi uitat, dreptul la portabilitatea datelor și dreptul la restricționarea prelucrării.
Monitorizarea respectării cerințelor legale în acest domeniu este asigurată inclusiv de către responsabilul cu protecția datelor desemnat în cadrul firmei Challenge Com Srl, care poate fi contactat la următoarea adresă de email: office@challenge-electric.ro sau telefon 0259-415212.
Adresa: Matei Corvin 130, Oradea, Bihor, Romania. Rolul responsabilului cu protecția datelor:
• să informeze și să consilieze • monitorizarea și respectarea RGPD • consilizarea operatorului sau persoana împuternicită • cooperarea cu autoritatea pentru protecția datelor

Pentru a putea beneficia în intregime de serviciile oferite de noi prin intermediul acestui site va fi necesar să ne furnizați anumite date personale. Toate datele furnizate de către dvs. vor fi folosite doar în scopuri asociate comercializării produselor și a serviciilor oferite de acest magazin virtual in: scopul facilitării comunicării între noi; procesarea comenzilor; ofertarea de produse și/sau servicii; anunțarea programului de sărbători; reduceri de preț; promoții.

Nu vom înstrăina sub nici o formă nici una din datele pe care ni le puneți la dispoziție, nu vindem și nu facem schimb de informațiile obținute prin intermediul acestui site. Aceste informații pot fi divulgate autorităților – la solicitarea justificată a acestora – pentru verificarea tranzacțiilor comerciale. De asemenea aceste date pot fi utilizate de noi in scopul analizelor statistice, a realizării unor studii de piață și produs precum și pentru marketingul produselor oferite de noi – aceste studii nu vor include date de indentificare personala.

Suntem impotriva SPAM-ului de orice fel, îl înțelegem și luptăm împotriva lui, de aceea nu vom folosi informațiile dvs decât în stricta legătură cu acest site.

Ne puteti contacta și ne puteți cere modificarea datelor dvs. precum și ștergerea definitivă din baza noastră de date.
Pentru mai multe informații legate de politica de confidențialitate vă rugăm să ne contactați.
Prin folosirea siteului nostru sunteți de acord cu această politică de confidențialitate.

COOKIE-urile


Pentru a asigura buna funcționare a acestui site, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere cu date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Majoritatea site-urilor fac acest lucru.

Ce se înțelege prin cookie-uri?
Cookie-ul este un fişier text de mici dimensiuni pe care un site îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când îl vizitaţi. Datorită cookie-urilor, site-ul reţine, pe o perioadă de timp, acţiunile şi preferinţele dumneavoastră (login, limbă, dimensiunea caracterelor şi alte preferinţe de afişare). Astfel nu mai trebuie să le reintroduceţi ori de câte ori reveniţi la site sau navigaţi de pe o pagină pe alta.

Cum se folosesc cookie-urile?
Site-ul nostru foloseste urmatoarele coockie-uri:
• Google Analytics
• Google Analytics pentru remarkering
• Facebook
• Mailerlite si Mailchimp ( pentru urmarirea newslettelor )
Acest site foloseşte Google Analytics, un serviciu de analiză a utilizării paginilor de internet oferit de Google, Inc. („Google”). Serviciul utilizează „cookies” - fişiere text create pe calculatorul dumneavoastră, care permit analizarea modului în care utilizatorii folosesc site-ul în cauză. Informaţiile generate de aceste fişiere se referă la modul în care folosiţi site-ul, inclusiv la adresa dumneavoastră de IP. Ele sunt transmise către Google, care le stochează pe servere din Statele Unite. Google va folosi aceste informaţii pentru a evalua modul în care utilizaţi site-ul, pentru a realiza rapoarte privind activitatea de pe site (destinate operatorilor acestuia), precum şi pentru a oferi alte servicii legate de activitatea de pe site şi de utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informaţii unor terţi, în situaţia în care legea impune acest lucru sau în cazul în care terţii respectivi prelucrează informaţiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dumneavoastră de IP cu nicio altă informaţie pe care o deţine. Puteţi bloca utilizarea fişierelor „cookies” selectând anumite setări pentru browser-ul dumneavoastră. Dacă alegeţi această variantă însă, este posibil să nu puteţi utiliza toate funcţiile acestui site. Folosind acest site, vă daţi automat acordul ca Google să vă prelucreze datele, în modul şi în scopurile menţionate mai sus.

Cum puteţi controla cookie-urile?
Puteţi controla şi/sau şterge cookie-urile după cum doriţi – pentru detalii, consultaţi site-ul AllAboutCookies.org. Puteți șterge toate cookie-urile din calculatorul dumneavoastră și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceţi acest lucru, este posibil să fiţi nevoit să setaţi manual unele preferinţe, de fiecare dată când vizitaţi site-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opţiuni să nu funcţioneze.
Linkuri și informații suplimentare utile:
Dacă doriți să aflați mai multe informații despre cookie-uri și la ce sunt utilizate, recomandăm următoarele linkuri:
Microsoft Cookies guide
All About Cookies
http://www.youronlinechoices.com/ro/ ( Limba Romana )

POLITICA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE


Cine suntem?
Challenge Com SRL, persoană juridică, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. J05/5095/94, având cod unic de înregistrare fiscală RO6618508 („celon.ro” sau „Operator” sau „Noi”), este operatorul datelor tale și entitatea care îți furnizează, prin intermediul Magazinului Online.
Ne puteți contacta oricând la: Adresă: Str. Matei Corvin 130, Oradea, Bihor, Romania, telefon: 0259-415212, E-mail: office@challenge-electric.ro
Challenge Com Srl a numit un Responsabil cu Protecția Datelor Personale. Pentru orice întrebări sau nelămuriri legate de prezenta Politică, de modul în care celon.ro prelucrează datele tale sau drepturile tale, ne poți contacta la adresa de e-mail dedicată office@challenge-electric.ro sau la adresa poștală Str. Matei Corvin 130 Oradea, Bihor, Romania.

Ce sunt datele personale?
Datele personale înseamnă orice date sau informații care ne ajută să vă putem identifica direct (de exemplu numele, prenumele tău) sau indirect (de exemplu, în funcție de profilul pe care îl creăm pentru a-ți transmite oferte personalizate). Anumite informații sunt mai puțin evidente (cum ar fi preferințele și obiceiurile tale la cumpărături, IP-ul computerului tău), dar asociate cu persoana ta, ne ajută să te putem identifica și se circumscriu astfel noțiunii de ”date personale”.
Politica lui Challenge Com srl este de a colecta și prelucra doar datele care ne sunt necesare ca să îți oferim cea mai plăcută experiență atunci când navighezi/ faci cumpărături pe site-ul web al Magazinului Online. În general, prelucrăm următoarele tipuri de date despre tine:
• Nume și prenume
• Adresă de e-mail
• Numărul de telefon
• Geo-localizarea generală a dispozitivului de pe care navighezi/te autentici în contul de client
• Informații despre produsele și serviciile achiziționate
• Gradul de utilizare și activitățile tale pe platforma Magazinului Online
• Interese și preferințe legate de produsele din Magazinul Online.

În ce mod prelucrăm datele tale
Challenge Com srl colectează și prelucrează datele tale pentru onorarea comenzilor pe care le faci și livrarea produselor pe care ți le dorești, îmbunătățirea experiențelor tale în Magazinul Online, oferirea de asistență și suport atunci când utilizezi Magazinul Online/ contul de client, sau pentru a-ți crea un profil de client în vederea transmiterii unor oferte personalizate (marketing direct).

Cât timp păstrăm datele tale?
Challenge Com srl prelucrează datele tale pentru perioada necesară îndeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate și conform politicilor noastre de retenție a datelor personale. În anumite cazuri, unele prevederi legale ne pot impune sau permite păstrarea datelor pentru o perioadă mai îndelungată.

Perioada de păstrare a datelor depinde în principal de următoarele:
• pentru ce perioadă avem nevoie de datele tale pentru a-ți oferi produsele solicitate și a ne îndeplini obligațiile față de tine ( adica finalizarea comenzii )
• dacă ai un cont de client deschis pe website-ul Magazinului Online. În acest caz vom păstra datele tale cât timp acest cont de client este activ, dar nu mai mult de 5 (cinci) ani de la data ultimei autentificări în cont sau ultimei comenzi în Magazinul Online (fără autentificare în cont); te vom notifica înainte de a închide contul tău de client și a șterge toate datele asociate acestui cont de client;
Vom păstra datele tale doar atât timp cât deții un cont de client și/sau continui să faci cumpărături în Magazinul Online. Dacă îți dezactivezi contul de client din Magazinul Online și ne soliciți în mod expres ștergerea totală, datele asociate contului tău de client vor fi șterse sau anonimizate astfel încât să nu mai poți fi identificat în sistemele noastre de evidență a datelor, exceptând cazul în care suntem obligați să păstrăm datele tale pentru o perioadă mai lungă, în baza legii sau interesului nostru legitim.
În acest fel îți vom asigura controlul deplin asupra datelor tale personale. Vom colecta și prelucra din nou datele tale dacă ni le vei oferi din nou în website-ul Magazinului Online.
Pentru scopurile pentru care ne-ai oferit consimțământul la prelucrarea datelor, evidențiate în tabelul de mai sus, vom prelucra datele tale cu privire la respectivul scop până când îți retragi consimțământul privind prelucrarea în scopul respectiv, cu excepția cazului în care suntem obligați să menținem aceste date pentru o perioadă mai lungă potrivit legii, pentru raportări la autoritățile publice, sau pentru a ne apăra drepturile în justiție.
Te informăm că ne bazăm pe consimțământul tău atunci când prelucrăm datele tale pentru a-ți transmite:
• oferte personalizate pe bază de publicitate comportamentală online;
• oferte personalizate bazate pe profilarea pe care o facem în scop de marketing direct, prin canalele de comunicare ( de ex email )
• oferte bazate pe audiențele personalizate (pe liste de clienți) în Facebook.
*Consimțământ – înseamnă acordul tău liber, specific și informat prin care accepți fără dubiu ca datele tale să fie prelucrate de către Noi în scopul pentru care îți dai acordul. În Magazinul Online îți poți exprima consimțământul prin acțiunea ta de a bifa căsuța relevantă asociată scopului și mijlocului de prelucrare precizat în prezenta Notă de informare.

Cu cine împărtășim datele tale?
Datele tale personale pot fi transmise către și pot fi prelucrate de partenerii noștri de încredere pentru a-ți furniza produse.
Pentru a-ți furniza produsele comandate în Magazinul Online, vom partaja datele tale cu partenerii noștri de încredere. Selectăm foarte atent partenerii și furnizorii care efectuează, în numele nostru, operațiuni suport activității noastre. Împărtășim cu aceștia doar datele personale necesare realizării activităților specifice pe care le încredințăm acestora.
Atunci când externalizăm anumite activități către partenerii noștri de încredere depunem toate eforturile rezonabile pentru a ne verifica în prealabil dacă aceștia asigură protecția datelor tale prin măsuri stricte de securitate a datelor și vom încheia cu fiecare contracte de prelucrare a datelor.
Mai exact, transmitem unele date către terțe părți (furnizorii și partenerii noștri) pentru realizarea funcțiilor și serviciilor necesare operării activităților Magazinului Online, cum ar fi:
• furnizorul serviciilor de telefonie mobilă care ne ajută să ținem legătura cu tine, situat în România;
• curieri terți autorizați de noi să livreze produsele cumpărate de tine
• procesatorii de plăți care sunt autorizați de noi să intermedieze plățile în sistem 3D Secure

Impărtășim datele tale cu partenerii noștri și în scopuri de marketing:
Pentru a-ți oferi produse personalizate intereselor și preferințelor tale, prelucrăm anumite date cu unii parteneri care ne ajută să vă adresăm ofertele personalizate, cum ar fi: (i) prelucrarea datelor prin platforma Facebook pentru a-ți transmite oferte personalizate prin reclame țintă cu ajutorul funcției de audiențe personalizate pe liste de clienți, sau (ii) prelucrarea datelor pentru a-ți transmite ofertele personalizate bazate pe publicitatea comportamentală online derulate cu Google AdWords. Modul în care Facebook sau Google prelucrează datele tale este prezentat în tabelul din această Politică de prelucrare a datelor.
Transmiterea datelor către autorități și instituții publice sau organe judiciare
Putem transmite unele din datele tale personale autorităților sau instituțiilor publice competente, atunci când ne impune legea (de ex. investigarea fraudelor; prevenirea spălării banilor; depunerea declarațiilor, situațiilor financiare la autoritățile fiscale etc.), sau putem transmite aceste date către instanțele judiciare atunci când ne apărăm în justiție, sau în fața altor autorități publice.

Ce drepturi și opțiuni ai cu privire la datele tale?
Dorim să ne asigurăm că în orice moment ai controlul deplin asupra datelor tale și că îți poți exercita efectiv drepturile și opțiunile pe care le ai potrivit GDPR.


RESPONSABILITĂȚI PRIVIND PRODUSELE


Celon nu îşi asumă responsabilitatea şi nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea produselor achiziţionate prin intermediul acestui site, în alte scopuri decăt cele menţionate de producător. Returnarea produselor se poate efectua în conformitate cu dispoziţiile OG 130/2000, iar pentru mai multe detalii va rugăm sa vizitaţi secţiunea “ Schimb/Returnare produs “


LITIGII


Prin folosirea,vizualizarea sau cumpărarea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunoştintă asupra faptului că legile române vor guverna Termenii si Condiţiile de mai sus şi orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator şi Celon. În cazul unor eventuale conflicte între Celon şi clienţii săi, se va încerca mai întai rezolvarea acestora pe cale amiabilă în minim 30 de zile lucrătoare.

Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluţionat în instanţă competentă în conformitate cu legile române în vigoare.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea comenzii, clientul acceptă fără obiecţiuni Condiţiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeaşi cu un contract valabil încheiat. Fiind de acord cu aceşti Termeni si Condiţii clientul îşi asumă în totalitate drepturile şi obligaţiile ce decurg din cumpărarea din magazinul virtual www.celon.ro.




Viziteaza site-ul www.Celon.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping. www.price.ro - your shopping expert

EuPlatesc EuPlatesc


Solutionarea Alternativa a Litigiilor Solutionarea online a litigiilor